Jaha.

Det skadefria året är här med slut. Det gick ju så där.
 
Höger vad brast igår vid en fartökning. Fick absolut ingen som helst varning. Slutade springa direkt och lyckades få skjuts hem. Så jag hann få kyla och vaden i högläge ganska snabbt. Känns väl ok idag och jag kan gå på den ganska obehindrat. Klarade t.o.m några tåhävningar så kanske, kanske får jag springa min tredje Stockholm marathon. Annars kommer jag aldrig mer anmäla mig till den då det verkar ligga någon slags förbannelse på mina anmälningar. Samma vad brast ganska exakt vid den här tiden förra året.
 
Gym imorrn då! Cykel.
 
 
Hipster-overload i den här videon. Nästan så man kan tro att hela videon är ironisk. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0