Dåligt flöde.

Här alltså.
 
I träningen är flödet helt ok.
 
2013 - det skadefria året, fortsätter in i den 3:e månaden. 
 
22 pass i januari gick ner till 14 i februari, men då var det åtta dagars sjukdom också.
 
-
 
SATS Sundbyberg får skärpa sig lite med sina pass. Eller ska det vara meningen att man ska boka sina pass två veckor innan? Eller har jag bara varit bortskämd på Actic? Dom ska flytta till nya lokaler snart så då får jag hoppas det blir bättre. 
 
-
 
Har redan börjat skissa på inköpslista på det som ska handlas i NY. 
Är sugen på dessa skor:
Nike Zoom Elite+ 5 el. 6
New Balance 890 v3
Puma Faas 350s
Kanske ett par Kinvara 3
Nike Free Run+ 3
Asics Gel Lyte 33
 
Kanske inte alla får åka med hem men åtminstone två av dom. 
Sen ska gubben i mig få ett par Birkenstock. Plantar fasciit är inget jag vill ha igen. 
 
-
 
Ikväll är det klassisk parmiddag och imorgon blir det Melanders fisk med The Avett Brothers som dessert!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0