Spinning.

Jag har tidigare bara gått på kombinationspass såsom spinning+core. Igår var det enbart spinning på 55 min och vad fan är grejen med spinning? Svettades floder efter den så kallade "uppvärmningen". Jag tycker ju att jag är i hyfsad form men det är så sinnessjukt jobbigt.
Igår satt jag visserligen nästan uteslutande med folk som hade spinningskor på sig och då fattar man ju att det är lite mer utmanande. Fick beröm av instruktören åtminstone som tyckte jag hade kört på bra. Jag berättade att jag var långdistansare och fick fuska en hel del i passet när jag lagt mig på för högt motstånd.
 
MÅSTE gå igen snart bara för att känna att man blivit lite bättre. 
 
 
Att kunna nå en sån hög puls så lätt var det längesen jag var med om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0