Planering av 2013.

Om jag får vara skadefri/sjukdomsfri till skillnad mot i början av det här året så skulle jag vilja hinna med ganska många lopp med Stockholm maraton som huvudlopp.
 
Två sjöar runt 11.2km Sundbyberg, 17:e mars
Premiärmilen Djurgården, 24:e mars
Kungsholmen runt, 4:e maj
Stockholm maraton, 1:a juni
Stockholm halvmaraton, 14:e september
Lidingöloppet 30km, 21:a september
Hässelbyloppet 10km, 13:e oktober
New York maraton, 3:e november
 
Står endast på väntelistan för New York så det är ju väldigt osäkert. Lidingöloppet har jag ju sprungit förut och jag skulle hellre vilja ha en bra tid på en halvmara så Lidingö får nog stryka på foten. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Några trevliga lopp du har framför dig. Håller tummarna för att du får springa NY-maran. Lär nog inte vara redo för en mara på ett tag, men det lär väl komma vad det lider. (:

Svar: Tur i alla fall att man inte ska springa i år med tanke på Sandy!
Johan Paulsén

2012-10-28 @ 21:43:22
URL: http://www.runandreasrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0