Carola.

Igår var det spinning/core. Spinning var som vanligt så jävla vidrigt jobbigt som jag kommer ihåg att det ska vara. 
Andra låten var Främling med Carola. Inte Bob Dylan direkt.
 
Fick till ett hyfsat benpass i tisdags på 25min!
 
Ikväll blir det discomusklerna och lite cykel.
 
Igår välkomnade vi den senaste appleprylen till hemmet:
Min svarta iPhone 5!
Uppställningen är för närvarande:
1st iMac
1st Macbook Air
3st iPhone
1st iPad
Apple TV
Airport Express
2st iPod
 
Går igenom lite gamla bilder och dessa tre kan väl sammafatta tre år av långdistanslöpning, träning och resultaten jag nått.
 
Min min sammanfattar smärtan på mitt första maraton, 2010. Sprang i Kayano(!). Snitttempo på 5:59.
Bilden är tagen ungefär 24 timmar efter jag kommit hem från en vecka i New York med grabbarna. Missade mitt mål med 06:41. Sprang i Triumph 9or, saknar dom klumparna lite grann. Snittempo på 5:11.
Kanske lite väl tidigt (vet faktiskt inte på vilken km det kan vara) i loppet för att jämföra med de andra bilderna men vafan! Kinvara2 var dock lite för odämpad i framfoten mot slutet. Snittempo 4:52.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0