Foten.

Idag var jag hos en läkare på City Akuten vid Hötorget och fick två remisser samt lite inflammatoriskt. Kunde väl varit ett mer givande besök om det var en riktig idrottsläkare som jag hade blivit lovad. Den ena remissen är till en naprapat som min försäkring väljer ut tillsammans med mig. Det ska jag försöka styra till en naprapat som är erfaren på idrottskador. Förhoppningsvis så kanske det blir fler stötvågsbehandlingar och den här gången med total vila av foten emellan dom. Fick också en annan remiss för att få nya fotavgjutningar gjorda. Dom är ju rätt dyra och jag har ju faktiskt funderat på att göra nya så det var väl bra. 
---
En snabb benträning nu på morgonen och spinning+core i eftermiddag. 
---
Var igår morse och testade SATS i Västerås tillsammans med Ronkka och det verkade väldigt bra. Fyra personer på tre våningar, så det var ju inte trångt direkt. Blir bra sen att kunna köra både där och på SATS i sumpan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0