Fortfarande ingen löpning.

Spinning igår och spinning senare idag.
 
Foten är ganska dålig emellanåt och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Att börja springa på den utan att den egentligen blivit bättre vet jag inte om jag vill. Läsa på nätet blir man inte klokare av iaf. Å andra sidan så GÅR den ju att springa på, bara första 300-400m som den är lite stel. Sen ingenting! Men ändå, att fortsätta belasta den genom löpning, när den annars i vila gör ont kan ju inte vara bra? Kör massage genom att stå på en PET-flaska med fruset vatten i, och det funkar rätt bra, TROR jag. Blir varm och skön i foten efteråt. Ska prova att tejpa den ett par dagar, åtminstone när jag jobbar. Och på onsdag i nästa vecka så ska jag träffa en idrottsläkare som ska kolla på den. Efter det får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0