...och sjuk.

Efter skadan så kom förkylningen.

Har inte sprungit sen vaden pajade. Kommer jogga lugnt ikväll.

Inte långt kvar nu men jag har ändå många mil i benen så det kommer gå. Får ställa om siktet lite till Berlin. Stockholm får bli ett träningspass.

Blev förmodligen sjuk på någon av alla hockeymatcher vi sett. Så det var värt det!

Har ätit med Mats Sundin, testat Foppas loge och festat med ryska och svenska stjärnor :)

Sov med pulsbandet i natt för att kolla vilopuls efter förkylningen. Hade en medelpuls under natten på 50 med en några toppar på 70 och som lägst 39. Så jag sätter den nya vilopulsen på 43. Bra!

Idag hoppas jag på att mina löpargejer har anlänt från runningwarehouse!

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0