På tåg!

Långpasset gick ut från sumpan men gick Kungsholmen runt istället. 27km i snabba skor och det funkade bra, så snabba skor på maran. Höll runt förra årets maratempo, alltså 5:20 cirka.
Veckan har tyvärr bara innehållit ett styrkepass. Men jag kände mig lite krasslig häromdagen och fick stryka ett pass.
Igår invigde jag mina nya Adidas Adios 2. Dom är lite, lite tajta men det funkade. 15km i 5:20 fart. Jag får se om det blir dom eller Puma Roadracer på maran.
Ikväll blir det 8km i tunga skor. Så sakta och mjukt. Lördag är det träningsvila och på söndag 8km snabbdistans.
Nästa vecka är lite klurig då den veckan avslutas i Florens. Jag tror jag kommer lägga långpasset på tisdag redan, torsdagens tröskelpass på onsdag kväll om jag känner mig pigg annars stryker jag det. Ett pass måste jag få till i Florens och det får bli 10-13km lätt distans. Turista!
Så förhoppningsvis 3 pass. Bara extrapasset blir struket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0