Lång- och backpass.

Jag har slarvat lite med styrkan på senaste men jag försöker få in två styrkepass i veckan i varje fall.

Två backpass på de senaste sex dagarna. Inte skitkul men skönt efteråt.

Söndagens långpanna skulle bestå av 25km samt en fyra km lång fartökning (5:00 tempo) efter 70 min. Det gick bra men tröttnade helt efter fartökningen och fick hemlängtan. Vände hem lite för tidigt och då var det kört, så passet slutade på 23.5km.

Vila från löpningen idag och imorgon. På fredag lägger jag morgondagens långintervaller. 6x1km i 4:10-4:20 fart! Det ska bli kul! På lördag stryker jag extrapasset för att jag förmodligen kommer vara rätt trött efter fredagkvällen. Söndagens pass på 27km i lätt fart får jag köra i Sumpan/Solna. Funderar på att springa till Hagaparken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0