Vad? Vad! Vadå? Rehab av vad.

Har kommit så långt nu som att jag gjorde vadpress igår på gymmet.

Har kört vattenjogg i 1:30:00, sjukt tråkigt! Men hyfsad träning. Nu ska det ersättas med lätt jogg "på stället", dvs framför fotbollen ikväll, så länge som möjligt. Förhoppningsvis så springer jag igen om två veckor!

Annars har det mest blivit cykling, spinning och mina första försök på frisim. Det är sjukt svårt men jäkligt roligt. Har svårt att simma lugnt, utan det går bra lugnt ett par 10m och sen börjar det gå snabbare. Då blir det svårare med andningen och till slut så hyperventilerar jag. Men 100m funkar hyfsat.

Jag har börjat föra matdagbok för att se vad jag mår bättre/sämre av i samband med träning.

Nu ska jag vara hundvakt i en vecka och åka till skärgården i helgen så det blir väl lite mindre träning framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0