Första riktiga testet.

14km i 6fart.
Avslutade med ett pass på gymmet och då började konstigt nog höger vad kännas lite stel. Men det kan vara för att jag fokuserat så mycket på massage och stretch av vänstern så högern har hamnat lite efter. Så nu får det bli lite TLC till den!

Nu på söndag blir det 10-12km. Kvalitet på tisdagar, torsdag och söndag får bli volym, så får det se ut ett par veckor fram tills jag kommit i kapp söndagsdistanserna i programmet som nu ligger på vecka 14.

På måndag hoppas jag kunna testa att simma med nya klockan - vi får se hur dålig den statistiken blir! Fan så svårt det är att simma frisim! Men jag ska testa att istället för att andas på var tredje, dvs på olika sidor varje gång, så ska jag prova att andas på en sida en längd i taget. Mindre hyperventilering då får vi hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0