Långmåndag!

Jag pallade inte med 22km efter jobbet på söndagen så jag flyttade det till måndagen.
Provade med en fartökning efter 8km. La mig på kring 5fart i 7km och det funkade väl. Den farten ska jag hålla om jag vill ligga kring 3:30 på maran, det känns ganska långt borta nu, men någonstans på 3:30 ska jag hamna sen och om det är 3:39:59 så gör det ingenting. 

Den här veckan är annars ganska svår att pussla ihop just p.g.a att jag sköt på långpasset och att vi ska till Jennies brors familj i Hudiksvall i helgen.

Men funderar på att lägga upp den så här.

Mån
22km.
Tis
Gym och ev. jogg 8km.
Ons
Backpass på morgonen innan jobbet.
Tors
Gym
Fre
Snabbdistans 8km
Lör/Sön
Eventuellt något pass kring 8km

Veckans långpass kanske, kanske jag kan lägga på söndag kväll beroende på när vi kommer hem. Annars är det måndag efter jobbet =/.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0