Ganska risigt gym.

Med sjukt risiga öppettider eller så är jag sjukt risig på att komma ihåg dom. Den här morgonen var det andra gången på en vecka som jag var för tidig men då blev det en promenad fram till dom öppnade.

Körde lite spinning, benstyrka och mage. Skulle ha simmat också men p.g.a den sena öppningen så hanns det inte innan lunchen. Kör eventuelt lite fartlek i eftermiddag annars blir det bara distans.

Cypern bokat i april. Så nu får jag börja scouta en 30km runda i och kring Agia Napa. Två veckor innan den resan så kommer jag springa lite i Florens också men det är bara en weekend så då får jag nog hoppa långpasset och riva av det hemma innan eller efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0