Backintervaller ikväll.

Februari har hittills innehållit 20 träningspass vilket är riktigt bra. Kommer nästan att få ihop 30 st när månaden är slut.

Gårdagens 2x3km i tröskelfart gick rätt bra förutom att underlaget var sjukt kasst. Fick en varvnotering på 5km eftersom jag glömde ställa in varvet på 1km, och 5an gick på 24:51 och då hade jag ändå en minuts ståvila mellan 3orna i den tiden samt sjukt kasst underlag.

Det är en konstigt bra tid nu när jag tänker efter.

Drar jag av en minut så ligger jag strax under 24 och med bättre underlag och snabbdistanstempo så borde jag kunna hamna kring 23. Det betyder att jag kommit ifatt rätt bra, nu även i lite snabbare tempo.

Passet summerades med upp- och nedjogg på 3.5km så totalen blev på 9.5km. Efter det var det lunch och sen bort till gymmet i Solna. Då var jag lite sliten men körde ett hyfsat rygg- och bicepspass.

Kvällsmålet bestod utav älgskavspasta och ett par glas vin på Serwito :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0