4hundringar i regnet.

 
15x400m med 1min vila. Sista blev den snabbaste med ett snittempo på 3:30/km. Totalt 11km med upp-/nedjogg. 
 
När en skada är läkt så kommer det en ny. Skadesumman verkar vara konstant, bara olika kroppsdelar. Först var det ju sträckningen i vänstervaden. Den blev bra för att sen vandra över till höger vad. Nu är vaderna bra men istället så är det en begynnande "hälsporre" på g i vänstra foten. Senan i fotvalvet har blivit spänd och inflammerad. Inga problem att springa när jag är uppvärmd men jävligt oskönt i vila och på mornarna. 
Så idag är det stötvågsbehandling bokad på Agilokliniken. Lika bra att dra igång det innan det börjar göra ont även vid löpning. 740:-/behandling är ju tillräckligt dyrt för att man ska kunna hålla sig för skratt men eventuellt kanske min försäkring kan täcka upp litegrann. 
 
Igår var det Coldplay på stadion! I jävligt osköna skor för ond fot. Haha! En gubbjävel är jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0