Fäck!

Börjar bli mer och mer irriterad över Lidingöloppet. Jag trodde ju att det var smart att öppna lugnt för att slippa rusningen men nu läser jag att om jag bara trängt mig fram så hade det nog gått bra. Dom flesta som låg i startgrupp två hörde också hemma där, så då hade det inte varit ngn risk att man skulle börja springa om dom.

Hur kan dom ha så stora startgrupper? Alla jävla klassikerjagande människor, som promenerar sig mer eller mindre igenom, borde fan få springa en annan dag. Sen får jag ju skylla mig själv att jag bommade att komma i tid och att starta klockan på rätt ställe. Det ledde ju i sin tur att jag inte riktigt visste hur dåligt jag låg till. Jag är sjukt sugen på revansch just nu men det får bli Berlin nästa år. Sen kan det bli lagom med klassikern 2013 och då ska det fan bli silver på LL(2:15)! 

Förkylningen ligger på lådan kan man säga. Halsontet kom i posten igår. Jag testar att lira lite innebandy ikväll istället för löpning.

Först en massage efter jobbet.

Så ärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0