Störd klocka

Långa intervaller idag. 3km uppjogg bort till kyrkogården där jag körde några koordinationsövningar och stegringslopp.

Sen var det 4x5min i 3:55-4:15 fart med två minuters vila mellan varje intervall.
Jag fattar inte vad klockan höll på med. Första körde jag med en snittfart 4:02 och den larmade hela tiden om att jag skulle öka farten. Tänkte att det var nå knas med satelliterna och att det skulle ge sig men det fortsatte under alla fyra. Stängde av larmen inför den tredje. Blev jävligt störd under de två första så dom blev väl lite halvdana men sen ordande det upp sig. Nedjoggen var svår sen att hålla ned tempot på, så som det ska kännas efter intervaller.

5:00.0    1.24    4:02.3
5:00.0    1.21    4:07.4
5:00.0    1.29    3:52.3
5:00.0    1.24    4:01.8

Rygg och armar i morse. I morgon får jag se om jag hinner med gymmet innan jag ska iväg. Ben och mage isf.

Två löppass är kvar den här veckan, får se om jag tar båda eller om jag nöjer mig med ett.

Tröskel/snabbdistans på lördag. 4km+3km i 4:15-4:30 fart med 3min vila mellan.
12km på söndag kring 5 fart. Det passet blir det nog hur som, och med en lantlig touch misstänker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0