Sjuk!

Fast nu, frisk!

Efter innebandyn i tisdags blev det vila med halsont och snuva. Andra gången jag är sjuk i år vilket är en gång mer än vanligt. Gymmet har rullat på men jag sprang inte förrän i söndags, 9km i 4:50 fart kanske. Fortfarande lite trött i vaderna efter det.

Innebandy ikväll och innan det är det 8km i behaglig fart enligt nya programmet. Första veckan av åtta för att göra ett försök på milen under 40. Så på söndagen den 4:e november är tanken att jag iaf ska putsa pb:t ordentligt.

Västerås löparklubb arrangerar två kvällar med löpteknik tillsammans med vadhannuhette. Den 11:e och 25:e oktober och däremellan KM 5.000m på Arosvallen den 18:e. Det sista är jag jävligt sugen på.

Sen New York så fortsätter jag att tappa i vikt. Bara strax över 66 i morse och jag förstår inte riktigt varför. Jag vet att jag borde äta mer men att jag har börjat tappa helt plötsligt är lite konstigt. Jag kanske har tappat lite muskelmassa och vätska av att ha varit lite sjuk. 

Men trots förkylningen förra veckan, så var den veckan, kanske den bästa veckan ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0