Vila!

06.00 kom jag ut i morse och sprang 15km i behaglig fart. Runt 5:40 tempo.
Morgonlöpning är inte min melodi men jag måste göra det oftare för att vänja kroppen. I framtiden vill jag kunna köra dubbla pass med löpning både morgon kväll vissa dagar. Alternativt cykling/simning på morgonen och löpning på kvällen.

På tal om cykling så är det nästan dumt att inte köpa med mig en cykel hem från USA. En Scott eller en Specialized som kostar 12.000 här hemma går att få för 6-9.000 over there. Får se vad kreditkortet säger. 

Nu blir det zip and none träning fram till måndag. Ska bli skönt faktiskt, säger jag nu iaf.
Men förra veckan var tuff och den här veckan lite lugnare. En totalvila på det blir nog bra återhämtning för kroppen. Sen blir det hårdkörning igen!

Så säger vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0