Stressigt.

Jobbade extra idag men tänkte att det nog skulle bli så pass lugnt att jag kunde gå hem en stund när jag hade min tvättid.
Glöm!
Kom hem vid 19, slängde in maskinerna, snackade i telefon för att bestämma käk och greja bil angående helgen, svarade samtidigt på typ fem sms, in med tvätten i torkrummet, sprang 6km i ett egentligen för högt tempo, stretchade i tvättstugan medan den sista maskinen gick klart, lagade mat och matlåda till imorgon, åt, diskade och dricker nu en whisky för att komma ner lite. Hyfsad aktivitet på dom tre timmarna jag varit hemma.

Tvätten får hänga till imorgon bitti så jag får gå upp en halvtimme tidgare, dvs. 0600. Sen gymmet och sen jobba.
Efter jobbet ska jag och Björk köpa allt käk till helgen. Mat för fyra dagar till sex grabbar.

Sen på torsdag morgon ska jag försöka få in 14km innan jobbet för vi åker klockan tre på eftermiddagen. Men sen då jävlar. Då blir det chill, kräftor och öööööl.

Kommentarer
Postat av: Mammis

Du får lämna tvätten hos mig så blir det ett stressmoment mindre ;)

2011-08-10 @ 07:36:21
Postat av: Johan

Härlig kommentar morsan.

2011-08-10 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0