Update.

Träningen går bra!

Gjorde comeback på gymmet idag och det kändes.

Senaste långpasset gick i snabba skor och med ett snittempo på 5:07(!)

Tusingar igår med en avslutande på 3:45.

Vet inte riktigt vilka skor jag ska ha på maran. Lutar åt Puma. Borde sejfa och ta Triumph, Pumorna i Berlin istället.

Klippte tre pass på Cypern i hetta!

Jennie har börjat sitt program för tjejmilen i september.

8km lugn distans idag. Funderar på att testa mina Brooks.





Sportar numer Bliz-brillor. Kommer ha dom i sthlm tillsammans med keps tror jag.

Har en benhinneinflammation som inte riktigt ger med sig.

Räknade lite på senaste långpasset och såg att jag satte PB på halvmaran mellan markeringarna 5.9 och 27km. Nya tiden är 1:47:44!

Nu blir det lunch.

Kommentarer
Postat av: Ousa

Hoppas du testade Brooks! fin fina skor

2012-05-09 @ 08:03:29
URL: http://correr-ousa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0