Mycket alkohol nu.

Sitter och laddar nu för dryga 30km. Vädret lämnar dock lite att önska.
Kvicksundsrundan får därför bli vid ett annat tillfälle. Tanken med den är ju för den fina vägen över Rytterne. Nu blir det istället ett varv på Rocklunda 15 och ett par extra på femman. Kan lika gärna köra lite extra backar nu när det ändå inte blir nån finrunda.

Har sen styrkan i fredags en ond vänster baksida. Jag måste träna vänsterbenet en extra gång hela tiden för att det någon gång ska komma ikapp det högra. Men när jag blir varm så ska det nog inte vara några problem idag. Vänstra vaden är också lite trött sen det lite snabbare tempot igår.

"Dag 3" på styrkan:
Knäböj 4*6-8
Rakbensmarklyft 3*10
Benspark 3*10 maskin
Bencurl 3*10 maskin
Stående vadpress 4*10
Crounches/situps 3*10-15
Kabelcrounches 3*8

Har druckit vin varje kväll nu sen förra helgen tror jag. Inga mängder direkt men ändå. Nästa helg är det ju kräftfiske så då lär det ju slinka ner ett och annat glas+järn. Så vafan! Jag får se det som kolhydratladdning. Och på tal om kolhydratladdning så har jag kört ordentligt med pasta både igår och idag. Tillsammans med the motherloads of pasta så hade jag strimlad ryggbiff, kantareller och lök i gräddsås. Så jävla sweet!

Fan vad det ska regna då.
Jaja. Det får gå.
Så säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0