25km


25km terräng fick räcka idag. Blev riktigt trött vid 15 och min nya bästa kompis Vänstra Vadén blev tjurig som fan i en uppförsbacke där nånstans. Åt en energikaka vid 17 och den hjälpte lite. Glömde pulsbandet för första gången idag tror jag.
Konstigt men ganska skönt att springa utan. På ett långpass så är det väl ändå inte superintressant att studera pulsgrafer.

Klarade mig ifrån regnet och det sprack t.o.m. upp ett tag. Annars var det jävligt blött. Fick springa genom ganska många djupa pölar men så fort man gjort det en gång så är det bara att köra på.

Något som är sjukt jävla irriterande är att Forerunnern spårar ur när det är fuktigt och blött. Idag var den bråkigare än nånsin och det var risk ett tag att den skulle stänga av sattellitmottagningen och då hade jag fan aldrig fått igång den igen. Touchringen som styr klockan gillar inte väta direkt. Sen att försöka torka den när exakt allt är blött är tamejfan helt omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0